محل تبلیغات شما

Image result for کسب درآمد در اینستاگرام

  اینستاگرام به عنوان یک برنامه اشتراک گذاری تصویر با تنها نیروی کار ریز شروع به کار کرد.

  این یک نقطه شیرین در جامعه مدرن پیدا کرد که ترکیبی از غرور ، شبکه های اجتماعی و تغییر به سمت رسانه های تصویری است .

  و سپس روزی آقای زاکربرگ تصمیم گرفت برای به دست آوردن آن یک میلیارد دلار بپردازد.

  به زودی ابزاری برای بسیاری از افراد بود. افراد مشهور ، تمداران ، بازاریابان و حتی برخی از مشاغل درجه یک.

  امروز ، اینستاگرام با داشتن بیش از 100 میلیون کاربر ماهانه منحصر به فرد و بیش از 300 میلیون کاربر فعال هر روز عکس و فیلم ارسال می کند و در رتبه هفتم در لیست 15 سایت برتر شبکه های اجتماعی شبکه اجتماعی قرار دارد .

  جدا از گزینه اشتراک گذاری ویدیوی 15 ثانیه ای ، همه ما از ویژگی جدید برنامه های اینستاگرام برای انتشار تا پایان سال جاری هیجان زده ایم: تبلیغات هدفمندی که در فیدهای عکس کاربر مشاهده می شود .

  تبلیغات پرداخت شده ، به معنی شانس بیشتر برای درآمدزایی است.

  اگر علاقه دارید با حساب اینستاگرام خود درآمد کسب کنید ، در اینجا 9 روش برای تبدیل این تصاویر به سود آورده شده است.

  نکته: آیا می خواهید رشد ارگانیک پیروان خود را به طور خودکار انجام دهید و تعامل خود را در اینستاگرام بالا بکشید؟  اگر می خواهید در اینستاگرام بیشترین استفاده را از هشتگ های خود داشته باشید ، از هشتگ های جالب استفاده کنید.

  1. شروع به ساختن یک پیروی محکم کنید

  بازاریابی موفقیت آمیز در رسانه های اجتماعی تقریباً با داشتن لیست طولانی پیروان متناسب است.

  این که آیا پیروزی قبل از تلاشهای بازاریابی شما بدست آمده است یا بعد از آن ، در کنار این نکته است - شما به تعداد قابل توجهی از دنبال کنندگان اینستاگرام نیاز دارید! هرچه بیشتر داشته باشید ، بیشتر "دیده می شوید" و شانس بازگشت شما بیشتر به فروش منجر می شود

  روش های مختلفی وجود دارد که می توانید پیروان خود را در اینستاگرام پرورش دهید . برخی از مؤثرترین روشها توسط ملیسا گریفین برجسته شده است ، تاکتیک هایی مانند؛ دوست داشتن عکس در طاقچه خود ، معاشرت ، درخواست از مردم برای دنبال کردن شما ، برگزاری مسابقات و موارد دیگر .

  همچنین ، پیگیری و ارسال چندین هشتگ در طاقچه خود را فراموش نکنید.

  بهترین روشی که ما برای رشد یک اینستاگرام ارگانیک و بسیار جذاب در زیر شناسایی کرده ایم استفاده از یک ربات اینستاگرام است ربات اینستاگرام به عنوان یک دستیار همه کار های شمارا بصورت خودکار انجام میدهد فعالیت در اینستاگرام باعث میشود که  توجه دیگر کاربران به صفحه شما جلب شود و شمارا دنبال میکنند

  ربات های پیشنهادی برای اینکار، فعلا تنها ربات فعال در ایران بدون اکشن بلاکی ،  ربات اینستاگرام کاربر مجازی میباشد، برای تهیه ربات میتوانید وارد لینک زیر شوید.
https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی

  از نمونه های خارجی این ربات میتوان به ربات های Boostgram، Social Hype، WorkMacro، Jarvee، SocialRunner، Instajool اشاره کرد اما هیچگونه پشتیبانی در ایران ندارد و عملکرد دقیقی از ربات ها نمیدانیم و ممکن است استفاده از این ربات ها باعث مسدود شدن پیج شما شود. 

  2. همیشه پیوندی برای وبلاگ خود تهیه کنید

  پیوندهای محصول و پیوندها به وبلاگ شما هنگام درآمدزایی در اینستاگرام بسیار مهم است!

  هر تصویر ، ویدیو یا هر آنچه که دیگر به اشتراک می گذارید باید شامل CTA باشد (در این مورد به وبلاگ شما یا هر کجا که می تواند مورد را خریداری کند پیوند دارد).

  همچنین مطمئن شوید که یک شماره یا برچسب مورد را قرار داده اید که می تواند خرید آنها را آسان تر کند.

  در حال حاضر اینستاگرام پیوندهای سایت قابل کلیک را امکان پذیر نمی کند ، بنابراین در حال حاضر کاربران فقط با نوشتن لینک در پنجره مرورگر خود ارتباط دارند.

Image result for تبلیغات اینستاگرام

  3. تصاویر با کیفیت را به اشتراک بگذارید

  با وجود ویژگی های جدید ، اینستاگرام است و همیشه در مورد به اشتراک گذاری تصاویر زیبا بوده است.

  هیچ چیز چشم انداز شما را جلب نمی کند یا بیشتر از تصاویر با کیفیت و زیبا ، از حساب شما سود می برد.

  به تصاویری که به حواس بصری آنها جذابیت دارد ، به پیروان خود نشان دهید که نام تجاری شما چیست محصولات خود را به نمایش بگذارید ، داستان برند خود را به آنها بگویید ، تصاویر تغییر یافته گرافیکی ایجاد کنید و خلاق شوید.

  به عنوان مثال اگر شما یک سالن بدنسازی هستید ، می توانید عکس هایی از شکارچیان داغ را که در حال انجام کارهای خارج از خانه هستند ، نشان دهید. اگر یک سرویس فروش ماست هستید ، از محصولات خود و شاید روشهای دیگری که می توانید از آن ماست استفاده کنید در دستور العمل ها به اشتراک بگذارید.

  بررسی کنید که Starbucks چگونه این کار را با گرافیک های شگفت انگیز ، تصاویر هنری جام های Starbuck و جدیدترین تولیدات قهوه آنها انجام می دهد.

  همیشه حتماً عکسهای جدیدترین محصولات خود را به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال ، شما می توانید در حال نوشتن یک کتاب جدید باشید. یک ضربه محکم و ناگهانی از جلد آن بگیرید و آن را با تاریخ انتشار به اشتراک بگذارید.

  4- از عملکرد فیلم استفاده کنید

  اگر یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد - پس یک فیلم (که شامل هزاران عکس است) ارزش دارد؟ شما ریاضیات را انجام می دهید!

  با تشکر از آخرین ویژگی اینستاگرام (و رقابت با رقیب سرب ، Vine) یک گزینه اشتراک گذاری ویدیوی 15 ثانیه ای وجود دارد که با آن خلاقیت پیدا می کنید.

  برای طرفداران خود یک پیام شخصی به وجود آورید و به آنها بگویید که چرا فکر می کنید باید محصول جدید شما را امتحان کنند. یا شاید ، شما می توانید یک روند سریع 15 ثانیه ای در مورد چگونگی ساختن خلاقیت های خود به اشتراک بگذارید.

  هیچ محدودیتی برای خلاقیت در ساخت ویدیو وجود ندارد!

  برای برخی از الهام بخش اشتراک گذاری ویدیو ، از مارک های برتر در اینستاگرام و واین دیدن کنید.

  5- طرفداران خود را درگیر کنید

  بسیاری از طرفداران و طرفداران مایل به تأیید برند شما فقط برای کمی شناخت - و البته پستی در مورد آنها در پروفایل شما هستند. این یک روش عالی برای درگیر کردن طرفداران شما و همچنین برون سپاری مطالب اصلی و با کیفیت است.

  به دنبال کنندگان خود فرصتی دهید که عکس های خود را با محصول خود ارسال کنند ، "تجربه" خود را در یک فیلم یا هر چیزی که دوست دارند به اشتراک بگذارند. بهترین ارسال ها می توانند از تخفیف محصولات شما ، پاداش ناچیز یا شاید کمی شناخت از طریق نام تجاری خود برخوردار شوند.

  مثال بسیار خوبی از آخرین ویدیوی Starbucks در فیلم " سلام پاییز" که توسط یک هوادار هنری پس از معرفی جام پاییز ارائه شده است ، کمک کرده است.

Image result for تبلیغات اینستاگرام

  6. سازماندهی مسابقات یا رویدادها

  به مردم بخواهید که تصاویر شما را دوست داشته باشند و از شما پیروی کنند زیرا در حال انجام یک کمپین جالب یا یک رویداد هستید.

  معاملات اختصاصی را برای مدت زمانی کوتاه پیشنهاد دهید و به روزرسانی کاربران خود در مورد چگونگی اتمام زمان خود را انجام دهید (فوریت کار می کند!).

  به اشتراک گذاشتن تبلیغات ویژه یا کوپن ، روش دیگری برای درگیر شدن طرفداران شما در یک مسابقه و تبدیل آن منجر به فروش است. از آنها بخواهید که دوبار ضربه بزنید یا یک دوست را تگ کنید تا نام خود را در جعبه قرعه کشی پیدا کند.

  یکی از بهترین مزیت های اجرای مسابقات و مبارزات انتخاباتی در اینستاگرام این است که می توانید هشتگ های جداگانه ایجاد کنید و همه مشارکت ها را در یک مکان نگه دارید.

Image result for تبلیغات اینستاگرام

  مسابقه بوفالو بال و حلقه اردن

  7. دریافت گواهی نامه از مشتریان

  از مشتریان خود خوشحال شوید که با استفاده از محصول خود عکس یا فیلم های خود را بارگذاری کنند.

  هیچ چیز قانع کننده تر از تعداد انگشت شماری از تصاویر ، فیلم ها یا توصیفاتی که اثبات اجتماعی را ارائه می دهند وجود ندارد.

  8- برای شما تأثیرگذار بگذارد

  اگر مشهوری مثل کیم کارداشیان را می شناسید ، یک اردک خوش شانس هستید!

  اما ، مطمئناً همه افراد به کارداشیان دسترسی مستقیمی ندارند ، و حتی کمتر مشخصات اینستاگرام خود را نیز می دهند.

  با این حال ، افراد دیگری نیز هستند که در اینستاگرام پیگیری های زیادی دارند که بسیار بیشتر در دسترس هستند. به عنوان مثال ، اگر در حال فروش پوشاک نه هستید ، به دنبال تأثیرگذار محبوب آنلاین مانند وبلاگ نویسان مد ، کارآفرینان یا گوردهای رسانه های اجتماعی باشید که طرفداران زیادی در زیر دارند.

  بسیاری از مدل های وبلاگ نویسان مایل هستند که مارک های مختلفی را بپوشند و چرا خرید از یک مارک خاص ایده خوبی است. این یک روش عالی برای ایجاد مراجعه به سایت از طریق لینک هایی به وبلاگ شما و همچنین هشتگ های مارک اینستاگرام شما است.

  9. یک برنامه برای همه چیز وجود دارد

  از یک برنامه برای انجام بخش عمده ای از کار برای شما استفاده کنید!

  تعداد ابزارهای موجود در آنجا برای تقویت بازاریابی اینستاگرام شما بسیار زیاد است.

  اما در اینجا بهترین موارد ذکر شده است:

  • Kicksta: با کاربران واقعی و مرتبط با اینستاگرام درگیر شوید و مخاطبان ایده آل خود را دنبال کنید.   
  • Hashtagsforlikes: این ابزار به افراد مؤثر ، کارآفرینان و مشاغل کوچک کمک می کند تا با شناسایی هشتگ هوشمند و تجزیه و تحلیل هوشمند ، به مخاطبان مورد نظر خود برسند.  
  • Iconosquare: این ابزاری است که آمار پیشرفته ای در مورد پروفایل خود از قبیل تعداد کل لایک دریافتی ، میانگین تعداد لایک و نظرات در هر عکس ، بیشترین لایک عکس ها ، نمودارهای رشد پیروان و موارد دیگر در اختیار کاربران اینستاگرام قرار می دهد.
  • Repost: به شما امکان می دهد در حالی که هنوز اعتبار آنها را می دهید ، یک تصویر شگفت انگیز آماده شبکیه چشم را از نمایه کاربر دیگر اینستاگرام خود ارسال کنید.
  • Instaquote: "نقل قول های روز" الهام بخش را به اشتراک بگذارید و پیروان خود را درگیر نگه دارید.
  • Postso: این یک برنامه ارسال برنامه ریزی است که زندگی یک بازاریاب شلوغ را آسان می کند. برنامه های خود را تنظیم کنید ، مکانی را تعیین کنید ، بنشینید و استراحت کنید.
  • Piquora: این یک برنامه بازاریابی بصری است که بهترین عکسها را برای پست های شما فراهم می کند که می تواند محتوا را بر اساس جغرافیا ، زبان و مکانهای خاص بکشاند.

آیا قیمت آن را دارااست و آیا ممکن است دنبال کننده های اینستاگرام بدون‌پول و بدون‌پول اینستاگرام را س

9 راه برای کسب درآمد در اینستاگرام

یک با یک برابر نیست ....

، ,  ,یک ,های ,اینستاگرام ,اشتراک ,خود را ,به اشتراک ,است   ,در اینستاگرام ,در حال ,اشتراک گذاری ویدیوی ,گزینه اشتراک گذاری

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

محیط زیست